• C/ Pirineus,2 · 08923 Santa Coloma de Gramenet · Barcelona
  • direccio@elfarsocial.cat
In Sin categoría

Comunicat fets Referèndum

El Far, Servei Social Protestant com a entitat compromesa amb la nostra societat i atès les onades de violència que van patir centenars de ciutadans catalans en el dia d’ahir, durant la celebració del Referèndum a Catalunya, amb el resultat de més de 900 persones ferides i contusionades, dues d’elles greus, hem d’expressar la nostra més enèrgica condemna per les actuacions violentes practicades pels Cossos i forces de seguretat de l’Estat.

Amb aquestes línies volem recolzar totalment a aquells ciutadans/nes que van exercir pacíficament els drets fonamentals reconeguts en la normativa internacional com són el dret a la llibertat, manifestació, reunió, participació i, molt específicament, el dret a la integritat física i moral, que ahir van ser vulnerats.

Lamentem els fets de violència que s’han produït a Catalunya i mostrem la nostra solidaritat amb els ciutadans i ciutadanes ferides amb motiu de l’exercici dels drets esmentats. I al mateix temps volem celebrar i felicitar al nostre poble per la seva actitud cívica i totalment pacífica durant tota la jornada d’ahir.

Santa Coloma del Gramenet a 2 d’octubre de 2.017